IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages V « < 5 6 7  
Reply to this topicStart new topic
> Begrenset tilgang på forumet., Tilgangskontroll
Hvilken tilgangskontroll skal vi ha på forumet?
Hvilken tilgangskontroll skal vi ha på forumet?
Alle som ønsker kan lese og skrive [ 30 ] ** [18.40%]
Alle kan lese men bare medlemmer av Arsenal Norway kan skrive [ 82 ] ** [50.31%]
Bare medlemmer av Arsenal Norway kan lese og skrive [ 21 ] ** [12.88%]
Alle kan lese og skrive, men hvert medlem må godkjennes av moderator. [ 30 ] ** [18.40%]
Total Votes: 163
Guests cannot vote 
Moen
post Dec 21 2006, 10:28 PM
Post #121

Trener

Group: Arsenal Norway
From: Stavanger
Member No.: 1371

Jeg skjønner hva dere mener, men poenget mitt var at det er enklere å forstå bokmål. Alle greier jo å lese en tekst selv om det er mange skrivefeil der, som noen her påpeker er et problem. Det samme med dialekt, de fleste er ganske enkle og forstå, men det er enklere og bedre for alle hvis alle skriver likt..

--------------------
"De utenlandske spillerne som kommer hit til Arsenal må tilpasse seg den engelske spillestilen, ikke omvendt.."
IPB Image

Made by mei.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Birger
post Dec 21 2006, 11:08 PM
Post #122

Rutinert spiller

Member No.: 1296

QUOTE(Internettansvarlig @ Dec 12 2006, 11:54 AM) *

Jeg er åpen for forslag på nye moderatorer. De er bare å melde seg frivillig.

Jeg og melder meg, jeg er også ein unge ( 13 ), men ingen vil vel ha meg! Men skuller klart det fint!

--------------------
"Vi så en god fotballkamp mellom to veldig gode lag i 55 min, og så kom det inn en spiller som bare var 2 hakk bedre enn alle de andre og avgjorde kampen"
~Lars Tjærnås oppsummerer kampen mellom Arsenal 3 - 0 A. Villa, 27.12.09.

Proud To Be A Gooner!
+Quote Post
tonymontana
post Dec 22 2006, 02:05 AM
Post #123

Seniorspiller

From: Bislett
Member No.: 118

Norge har pr dags dato skriftspråk, derfor bør dette vere dei einaste formene vi har lov til i bruke her på forumet. Som fleire andre seier, bør dialekt og smsspråk bannlysast då det ikkje høyrer heime på eit forum.

Mitt syn på moderatorsaka er at det blir for dumt at 12, 13 14-åringar skal moderere.
Eg meiner at personar som skal moderere minst bør ha passert 18.

--------------------
One time Arsenal, Always Arsenal!
Gooner till I die!
IPB Image

"Det er en ting å underholde på pressekonferanser, men det har ikke samme verdi som å underholde på banen. ( Arsene Wenger med et sleivspark mot Mourinho og Chelskij)
+Quote Post
taugooneren
post Dec 22 2006, 08:49 AM
Post #124

Trener

From: Tau, Strand, Rogaland
Member No.: 1214

QUOTE(tonymontana @ Dec 22 2006, 02:05 AM) *

Mitt syn på moderatorsaka er at det blir for dumt at 12, 13 14-åringar skal moderere.

Hvorfor det? huh.gif

--------------------
+Quote Post
Paddy
post Dec 22 2006, 09:09 AM
Post #125

Trener

From: Bergen, utlandet
Member No.: 199

Norge har pr dags dato skriftspråk, derfor bør dette vere dei einaste formene vi har lov til i bruke her på forumet. Som fleire andre seier, bør dialekt og smsspråk bannlysast då det ikkje høyrer heime på eit forum.

Tiltredast. Alt saman.

18 år er myndigheitsalderen i Noreg. Under 18 så er du eit "born". Ein kan vere moden og velartikulert, men for å modere bør ein nok ha eit minimum av erfaring både frå forum, men også frå andre arenaar. Ikkje noko negativt om 12-14 åringar, men dei er unge og ein har mykje å gjere og lære. Difor trur eg også at dei ville slitt med respekten frå resten av forumet, sjølv om dei skulle gjort ein god jobb. Ved å setje ei grense på 18 vil ein unngå mykje av denne problematikken, men ein må sjølvsagt vise skjønn med kven ein "ansett", likevel.

--------------------
Ny heimeside.

TheSander.com
+Quote Post
taugooneren
post Dec 22 2006, 11:22 AM
Post #126

Trener

From: Tau, Strand, Rogaland
Member No.: 1214

Hva sier du, Internettansvarlig?
Blir det aldersgrense eller ikke?

--------------------
+Quote Post
tonymontana
post Dec 22 2006, 11:43 AM
Post #127

Seniorspiller

From: Bislett
Member No.: 118

QUOTE(Paddy @ Dec 22 2006, 09:09 AM) *

Tiltredast. Alt saman.

18 år er myndigheitsalderen i Noreg. Under 18 så er du eit "born". Ein kan vere moden og velartikulert, men for å modere bør ein nok ha eit minimum av erfaring både frå forum, men også frå andre arenaar. Ikkje noko negativt om 12-14 åringar, men dei er unge og ein har mykje å gjere og lære. Difor trur eg også at dei ville slitt med respekten frå resten av forumet, sjølv om dei skulle gjort ein god jobb. Ved å setje ei grense på 18 vil ein unngå mykje av denne problematikken, men ein må sjølvsagt vise skjønn med kven ein "ansett", likevel.

Veldig bra formulert Sander, du fekk fram det eg ville fram til i posten min.

--------------------
One time Arsenal, Always Arsenal!
Gooner till I die!
IPB Image

"Det er en ting å underholde på pressekonferanser, men det har ikke samme verdi som å underholde på banen. ( Arsene Wenger med et sleivspark mot Mourinho og Chelskij)
+Quote Post
tomarild
post Jul 19 2009, 03:30 PM
Post #128

Juniorspiller
**

From: Volda
Member No.: 1321

Kan en admin fikse slik at jeg får lov til å lage en avatar? Får opp at jeg er restricted.
+Quote Post
Tusmo
post Jul 19 2009, 04:17 PM
Post #129

Trener

From: Fræna
Member No.: 21

QUOTE(tomarild @ Jul 19 2009, 04:30 PM) *

Kan en admin fikse slik at jeg får lov til å lage en avatar? Får opp at jeg er restricted.

Legg den ut på Nettby eller lignende, så tar du bare å bruker url'en til avatar. Det gjorde jeg.

--------------------
"Early on, Luis Fabiano scuffed a good chance, then hacked Casillas rather rudely, then Jan squealed as a big spider ran across the carpet. I put the spider in a upside-down glass on the coffee table, facing the TV, in case he wanted to see the game. When Jesus Navas headed in after 33, the spider didn't react to the goal. He didn't jump up to celebrate, so he obviously wasn't a Sevilla supporter, or a Barcelona fan, so at half-time I put him out in the front garden."

-Myles Palmer.

Er i følge Korslundinho: "en møkkasupporter" og "En bortskjemt drittunge"
+Quote Post
mei.
post Jul 23 2009, 05:23 PM
Post #130

Unregistered

QUOTE(Paddy @ Dec 22 2006, 10:09 AM) *

Tiltredast. Alt saman.

Enig, man kan klare en oppgave som moderator fint. Men når det kommer til at man skal ta opp diverse med folk så bør man ha en viss autoritet ovenfor de man skal ta opp en sak med. Vi ser jo det her på forumet, at 12-16 åringer ikke har veldig mye respekt av den typen som trengs av den eldre garde. Det er ekstremt tydelig her, noe som gjør at en moderator bør ha noen år på baken.

Gi oppgavene til en person som er over 18 år, og som er en respektert person på forumet! Jeg mener helt klart at en moderator bør også ha respekt igjennom gode innlegg, som er vell argumentert, slik at moderator er et forbilde i tillegg til å være moderator.
+Quote Post
Tusmo
post Jul 23 2009, 05:28 PM
Post #131

Trener

From: Fræna
Member No.: 21

QUOTE(mei. @ Jul 23 2009, 06:23 PM) *

QUOTE(Paddy @ Dec 22 2006, 10:09 AM) *

Tiltredast. Alt saman.

Enig, man kan klare en oppgave som moderator fint. Men når det kommer til at man skal ta opp diverse med folk så bør man ha en viss autoritet ovenfor de man skal ta opp en sak med. Vi ser jo det her på forumet, at 12-16 åringer ikke har veldig mye respekt av den typen som trengs av den eldre garde. Det er ekstremt tydelig her, noe som gjør at en moderator bør ha noen år på baken.

Gi oppgavene til en person som er over 18 år, og som er en respektert person på forumet! Jeg mener helt klart at en moderator bør også ha respekt igjennom gode innlegg, som er vell argumentert, slik at moderator er et forbilde i tillegg til å være moderator.

Du er treig...

--------------------
"Early on, Luis Fabiano scuffed a good chance, then hacked Casillas rather rudely, then Jan squealed as a big spider ran across the carpet. I put the spider in a upside-down glass on the coffee table, facing the TV, in case he wanted to see the game. When Jesus Navas headed in after 33, the spider didn't react to the goal. He didn't jump up to celebrate, so he obviously wasn't a Sevilla supporter, or a Barcelona fan, so at half-time I put him out in the front garden."

-Myles Palmer.

Er i følge Korslundinho: "en møkkasupporter" og "En bortskjemt drittunge"
+Quote Post
mei.
post Jul 23 2009, 07:23 PM
Post #132

Unregistered

HAHA, så faktisk ikke på datoen! ohmy.gif
+Quote Post
Skorpey
post Jul 24 2009, 02:34 AM
Post #133

Rutinert spiller

From: Alta
Member No.: 1568

QUOTE(Skorpey @ Jul 22 2009, 08:55 PM) *

Kan familiemedlemmer registrere seg på forumet?

+Quote Post
ben elfen
post Jul 24 2009, 06:31 AM
Post #134

Trener

From: Mortensrud, Oslo
Member No.: 1126

QUOTE(Skorpey @ Jul 24 2009, 03:34 AM) *

QUOTE(Skorpey @ Jul 22 2009, 08:55 PM) *

Kan familiemedlemmer registrere seg på forumet?

Ja så lenge du går god for dem kan både familie og venner registrere seg
+Quote Post
Skorpey
post Jul 24 2009, 08:05 AM
Post #135

Rutinert spiller

Member No.: 1568

Vanskelig som jeg er så orket jeg ikke å sjekke forsiden.

Familemedlemmer har samme rettigheter som alle andre medlemmer, men de får ikke medlemsbladet.
+Quote Post
NoPain
post Jun 24 2010, 08:30 PM
Post #136

Skopusser

From: ATLØY
Member No.: 2088

Kordan få tilgang til å leggetil bilde på min brukar?
+Quote Post
Umlaut
post Jun 24 2010, 11:14 PM
Post #137

Seniorspiller

Member No.: 2676

Du må laste opp bildet på en opplastningsside som feks www.bildr.no eller www.imageshack.us og lime inn adressen på "Enter a URL to an online avatar image".
+Quote Post

7 Pages V « < 5 6 7
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Lo-Fi Version Time is now: 5th September 2010 - 03:13 AM