![]() ![]() |
| Stefan B |
Jul 20 2010, 08:30 AM
|
![]() Assistant Manager ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 20-April 07 From: Drammen Member No.: 1640 |
Da får vi satse på Big Tone som manager og Titi som assistent da. Bør jo være rene dream-team, rene drømmen :-) Big Tone som manager? Nei takk. Tror ikke han har hva som skal til når det gjelder å være en god manager. Steve Bould derimot! -------------------- Same old Tottenham, always wishing!
![]() Joga Bonito play beautiful |
| Sir John |
Jul 20 2010, 11:28 AM
|
![]() Assistant Manager ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 11-February 05 Member No.: 30 |
Det var ironisk ment for å poengtere at slike automatiske (romantiske) tanker om at de største legendene på banen ikke automatisk vil være gode valg i andre roller. Tony Adams er kremeksemplet. Jeg tror det samme gjelder Thierry Henry, men for all del - det er ikke noe jeg engasjerer meg stort i for å begrunne. Gut feeling only!
-------------------- |
| Stefan B |
Jul 20 2010, 12:08 PM
|
![]() Assistant Manager ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 20-April 07 From: Drammen Member No.: 1640 |
Det var ironisk ment for å poengtere at slike automatiske (romantiske) tanker om at de største legendene på banen ikke automatisk vil være gode valg i andre roller. Tony Adams er kremeksemplet. Jeg tror det samme gjelder Thierry Henry, men for all del - det er ikke noe jeg engasjerer meg stort i for å begrunne. Gut feeling only! Aha ja er helt enig med at store legender ikke nødvendigvis blir gode i andre roller enn på banen. Dog er det et par legender jeg tror kan bli gode/brukbare managere/assisterende managere så er det Bouldie, Bergkamp, Henry og kanskje Vieira. Keown tror jeg også kunne gjort en veldig god jobb, han har allerede som trener vist seg å være helt fantastisk. -------------------- Same old Tottenham, always wishing!
![]() Joga Bonito play beautiful |
| kellex |
Jul 23 2010, 09:11 AM
|
![]() Rutinert spiller ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 18-May 05 Member No.: 432 |
-------------------- Thomas Vermaelen, fremtidens kaptain!!
|
| Rosicky07 |
Jul 23 2010, 10:32 AM
|
![]() Rutinert spiller ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 25-January 07 Member No.: 1523 |
Legende!
-------------------- ![]() fra meg til Henry : dypt savnet ,alltid elsket |
| Innbytterbenken |
Jul 23 2010, 01:45 PM
|
|
Seniorspiller ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 30-May 07 Member No.: 1669 |
jeg er ganske sikker på at Henry kunne bidratt positivt for Arsenal i PL!
|
| Balsnes |
Jul 23 2010, 02:11 PM
|
![]() Seniorspiller ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 18-January 07 Member No.: 1507 |
Enig med Innbytterbenken! Om ikkje anna frå innbytterbenken
|
| Teo Anders |
Jul 25 2010, 08:58 PM
|
|
Prøvespiller ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 21-December 09 From: København Member No.: 2885 |
City og AdebaHor ligger under mot New York Red Bulls og Thierry. Både Arsenal/Henry supportere og Spurs supporter buer hver gang Ade har ballen
-------------------- ----------------------------------
..:: The one and only Teo ::.. ---------------------------------- |
| Bretsen |
Jul 25 2010, 09:07 PM
|
|
Juniorspiller ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 12-September 05 Member No.: 615 |
Går på Canal+ nå for de som har kanalen og ikke har noe bedre å ta seg til
|
| Teo Anders |
Jul 25 2010, 09:14 PM
|
|
Prøvespiller ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 21-December 09 From: København Member No.: 2885 |
Går på Canal+ nå for de som har kanalen og ikke har noe bedre å ta seg til Kan også streames for de som vil det -------------------- ----------------------------------
..:: The one and only Teo ::.. ---------------------------------- |
| Rødøy |
Aug 29 2010, 02:18 PM
|
|
Juniorspiller ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 21-February 05 From: Ørnes Member No.: 218 |
-------------------- =)
|
| MikL02 |
Aug 30 2010, 10:27 AM
|
|
Prøvespiller ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 9-March 10 From: Rakkestad Member No.: 3027 |
L E G E N D
-------------------- "Av alle uviktige ting er fotball viktigst" - The Pope himself.
![]() |
| TheLegend |
Aug 30 2010, 12:23 PM
|
![]() Juniorspiller ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 29-October 08 Member No.: 2383 |
Henry kommer alltid til å være en Legende!!! med stor L!!!!!!
-------------------- "Arsene's a miracle worker. He's revolutionised the club. He's turned players into world-class players. Since he has been here, we have seen football from another planet", Davis Dein . |
| Castor |
Aug 30 2010, 01:56 PM
|
![]() Juniorspiller ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 21-June 10 Member No.: 3207 |
Savner virkelig en spiller som Henry som kunne vinne kamper nærmest på egenhånd
-------------------- “Bill once told me that I was the best Guinness drinker in his pub. ‘Yes, what an accolade,’ I thought. ‘What an achievement.’ I had won medals and England caps all over the place but this made me really proud.” - Tony Adams
|
| TheLegend |
Aug 30 2010, 03:37 PM
|
![]() Juniorspiller ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 29-October 08 Member No.: 2383 |
Savner virkelig en spiller som Henry som kunne vinne kamper nærmest på egenhånd Walcott har jo nesten gjort det de siste kampen -------------------- "Arsene's a miracle worker. He's revolutionised the club. He's turned players into world-class players. Since he has been here, we have seen football from another planet", Davis Dein . |
| Castor |
Aug 30 2010, 06:44 PM
|
![]() Juniorspiller ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 21-June 10 Member No.: 3207 |
Walcott har jo nesten gjort det de siste kampen Nesten, bare nesten -------------------- “Bill once told me that I was the best Guinness drinker in his pub. ‘Yes, what an accolade,’ I thought. ‘What an achievement.’ I had won medals and England caps all over the place but this made me really proud.” - Tony Adams
|
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 5th September 2010 - 03:04 AM |