IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages V « < 9 10 11  
Reply to this topicStart new topic
> Spillerstallen 2010/2011
Caribo
post Sep 3 2010, 10:54 AM
Post #201

Rutinert spiller

Group: Arsenal Norway
From: Trondheim/Namsos
Member No.: 29

QUOTE(RastaPinky @ Sep 3 2010, 11:13 AM) *

16 spillere er på landslagsoppdrag. Ramsey, Frimpong, Lansbury, van Persie og Bendtner er på skadestua. Da er det ikke så mange igjen. Jeg gjetter på at følgende spillere er aktive på London Colney i disse dager:

Almunia
Fabianski

Koscielny
Squillaci
Djorou
Nordtveit

Denilson
Nasri
JET

Da ligger det godt til rette for drilling av defensive formasjoner. Jeg er veldig glad for at Squillaci ikke ble kalt opp til Frankrikes landskamper. Han har nå muligheten til å bli litt kjent i London og på treningsfeltet. Har tro på at Squillaci vil gi vårt defensive spill mer ro, og jeg er ikke lenger i tvil om at han vil bli et førstevalg på midtstopperplass. Sammen med Vermaelen kan han utgjøre en kraftfull stopperduo. Det er bare å krysse fingrene.

Er ikke Nordtveit med på U21-laget da? Eller er han fortsatt suspendert?

--------------------
Go Gunners!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
RastaPinky
post Sep 3 2010, 11:18 AM
Post #202

Juniorspiller
**

Member No.: 2325

QUOTE(Caribo @ Sep 3 2010, 11:54 AM) *

Er ikke Nordtveit med på U21-laget da? Eller er han fortsatt suspendert?

Ifølge Arsenal.com er han ikke tatt ut til landslagsoppdrag. Jeg er ikke sikker på om Norge U21 har noen kamp nå, jeg.

--------------------
Are we human, or are we Arsenal?
+Quote Post
Runcie McAdams
post Sep 3 2010, 11:24 AM
Post #203

Rutinert spiller

Member No.: 242

QUOTE(RastaPinky @ Sep 3 2010, 12:18 PM) *

Ifølge Arsenal.com er han ikke tatt ut til landslagsoppdrag. Jeg er ikke sikker på om Norge U21 har noen kamp nå, jeg.

Kamp i dag

--------------------
We want to improve our quality this summer. It is not necessarily a large number of players that we need to buy but I believe you don't win the title when you concede 40 goals. Leave the transfer business to me and when you come back in July for the Emirates Cup you will see.
-A.W-
+Quote Post
Sir Carpenter
post Sep 4 2010, 08:27 AM
Post #204

Juniorspiller
**

Group: Supermoderators
From: Stavanger
Member No.: 89

Slettet et par innlegg. Spillerstallen 2010/11 trenger ikke handle om hverken danskebåten i ålesund eller røkkeløkka!

--------------------
"Gentlemen, I find myself drinking in worthy company!"
+Quote Post
ben elfen
post Sep 4 2010, 09:12 AM
Post #205

Trener

From: Mortensrud, Oslo
Member No.: 1126

QUOTE(Sir Carpenter @ Sep 4 2010, 09:27 AM) *

Slettet et par innlegg. Spillerstallen 2010/11 trenger ikke handle om hverken danskebåten i ålesund eller røkkeløkka!

Jeg ser dere gjør en aktiv innsats for å drepe humoren på dette forumet.
Bra jobbet, dere er snart i boks

BE

Redigert og slettet et parti av innlegget som gikk på enkeltpersoner.

RP7
+Quote Post
Orakelet
post Sep 4 2010, 02:42 PM
Post #206

Rutinert spiller

From: Eidsvoll
Member No.: 1177

QUOTE(ben elfen @ Sep 4 2010, 10:12 AM) *

Jeg ser dere gjør en aktiv innsats for å drepe humoren på dette forumet. Bra jobbet, dere er snart i boks

BE

Ja det får da være måte på moderering. Slike off-topic diskusjoner har alltid vært her, og det er da vel ikke noe problem? Det er de personlige angrep og hetsing folk vil bli kvitt.

Jeg undres hvor mange som er borte herifra innen jul hvis det fortsetter slik.

--------------------
Daniel Halvorsen

IPB Image
+Quote Post
RP7
post Sep 4 2010, 03:31 PM
Post #207

Rutinert spiller

Group: Supermoderators
From: Oslo
Member No.: 237

Lar siste innlegg stå, men gjør oppmerksom på følgende:

Vi vil ikke ha en diskusjon i det offentlige rom rundt beslutninger fattet av mod-teamet.

Tilbake til topic.

--------------------
Robert Pires; pure class.
+Quote Post
refser
post Sep 4 2010, 07:32 PM
Post #208

Rutinert spiller

Member No.: 1597

QUOTE(RP7 @ Sep 4 2010, 04:31 PM) *

Vi vil ikke ha en diskusjon i det offentlige rom rundt beslutninger fattet av mod-teamet.

Tilbake til topic.

foreslår at vi tar den diskusjonen på FORSLAG TIL FORBEDRINGER

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...40&#entry205692
+Quote Post
Tusmo
post Sep 4 2010, 08:41 PM
Post #209

Trener

From: Fræna
Member No.: 21

QUOTE(RP7 @ Sep 4 2010, 04:31 PM) *

Tilbake til topic.

Beklager at jeg sporer av debatten, men dette må jeg ta her og nå.

Er det bare meg, eller høres dette ut som noe som bolsjevikene i det gamle sovjetunionen kunne ha kommet med? Jeg håper for guds skyld at dette er en feilformulering fra din side, RP7, for dette holder ikke mål. Et diskusjonsforum der man blir fortalt hva man skal og ikke skal diskutere går rett og slett ikke an.

Jeg må bare beklage om det er noe jeg har oppfattet feil her, men for meg ser det ut som om modteamet har satt frem rammer over hvordan forumet skal være, og de som ikke passer inn i de rammene blir sendt rett til Sibir på straffearbeid!(Den siste leddsetningen var kun ment som en metafor).

--------------------
"Early on, Luis Fabiano scuffed a good chance, then hacked Casillas rather rudely, then Jan squealed as a big spider ran across the carpet. I put the spider in a upside-down glass on the coffee table, facing the TV, in case he wanted to see the game. When Jesus Navas headed in after 33, the spider didn't react to the goal. He didn't jump up to celebrate, so he obviously wasn't a Sevilla supporter, or a Barcelona fan, so at half-time I put him out in the front garden."

-Myles Palmer.

Er i følge Korslundinho: "en møkkasupporter" og "En bortskjemt drittunge"
+Quote Post
ben elfen
post Sep 4 2010, 09:04 PM
Post #210

Trener

From: Mortensrud, Oslo
Member No.: 1126

QUOTE(Tusmo @ Sep 4 2010, 09:41 PM) *

Er det bare meg, eller høres dette ut som noe som bolsjevikene i det gamle sovjetunionen kunne ha kommet med? Jeg håper for guds skyld at dette er en feilformulering fra din side, RP7, for dette holder ikke mål. Et diskusjonsforum der man blir fortalt hva man skal og ikke skal diskutere går rett og slett ikke an.

Jeg må bare beklage om det er noe jeg har oppfattet feil her, men for meg ser det ut som om modteamet har satt frem rammer over hvordan forumet skal være, og de som ikke passer inn i de rammene blir sendt rett til Sibir på straffearbeid!(Den siste leddsetningen var kun ment som en metafor).

Du har nok forstått det helt rett Tusmo.

BE
(edit: og etter 3 Pm fra forskjellige moderatorer så er jeg nok på vei til Sibir)
+Quote Post
Verminator5
post Sep 4 2010, 10:00 PM
Post #211

Rutinert spiller

From: Oslo
Member No.: 1771

Hva slags forum er det vi egentlig ønsker oss? Ønsker vi oss et forum der forumistene kan ha det gøy, prate om Arsenal, fotball og andre uviktige ting her i verden? Ja, det gjør i hvertfall jeg. Ja, jeg ønsker å lese gode, informative innlegg med gode argumenter. Men for å være helt ærlig, hvis den eneste hensikten her er å lese "artikler" så leser jeg heller artikler av ekte journalister. Gleden jeg har hatt av dette forumet er mye basert på godt lesestoff, så absolutt, men like mye glede har jeg hatt av humor, mangfold av forumister og uviktige diskusjoner.

Så igjen må jeg spørre, hva slags forum er det vi egentlig ønsker oss? Ønsker vi et forum slik det jeg har beskrevet ovenfor, eller vil vi ha et forum der en "elite" på ca 20 brukere skal skrive, og alle andre skal sitte på sidelinjen "and just speak when spoken to". En elite, der kun de som har 35 års fartstid som arsenalsupporter og utmerkede skrive- og argumentasjonsferdigheter, får lov til å delta. Du vet, den eliten som vet akkurat hvordan alle andre arsenalsupportere skal oppføre seg.

De brukerne dette gjelder ville sikkert frydet seg om så skjedde, men jeg forsøker nå å tale for breddens sak. Det må gå ann å flytte kvalitet til side en gang i blant, til fordel for humor og forumister som rett og slett ikke evner å skrive og argumentere så godt som enkelte her inne ønsker. Jeg vil mye heller lese et dårlig innlegg i ny og ne, enn å kun lese utmerkede artikler og analyser. Selvfølgelig bør alt holde innenfor rimelighetens grenser, bare så det er sagt!

Dette bør være et sted der ALLE medlemmer av Arsenal Supporter Club Norway kan ytre sine tanker og meninger om vårt kjære Arsenal, UAVHENGIG av kompetanse, ferdigheter og analytiske evner. Et forum som dette bør skape et samhold blant oss Gooners. Slik det er i ferd med å bli nå vil det bare splitte oss. Det brukes mer tid på å krangle om hvordan tingenes tilstand bør være her inne, enn å skrive disse kvalitetsinnleggene folk snakker om.

Så kom igjen, slett, moderer og steng tråder i hytt og pine. Det vil helt sikkert øke kvalitetet på det som blir skrevet, men det vil også drive folk vekk fra dette forumet.

--------------------
IPB Image
He's five foot four,
He's five foot foouurr,
We've got Arshavin,
F*ck Adebayooorr!

Tidligere Ade25
+Quote Post
Hedly
post Sep 4 2010, 10:10 PM
Post #212

Rutinert spiller

From: Grovfjord/Harstad
Member No.: 1145

QUOTE(Verminator5 @ Sep 4 2010, 11:00 PM) *

Hva slags forum er det vi egentlig ønsker oss? Ønsker vi oss et forum der forumistene kan ha det gøy, prate om Arsenal, fotball og andre uviktige ting her i verden? Ja, det gjør i hvertfall jeg. Ja, jeg ønsker å lese gode, informative innlegg med gode argumenter. Men for å være helt ærlig, hvis den eneste hensikten her er å lese "artikler" så leser jeg heller artikler av ekte journalister. Gleden jeg har hatt av dette forumet er mye basert på godt lesestoff, så absolutt, men like mye glede har jeg hatt av humor, mangfold av forumister og uviktige diskusjoner.

Så igjen må jeg spørre, hva slags forum er det vi egentlig ønsker oss? Ønsker vi et forum slik det jeg har beskrevet ovenfor, eller vil vi ha et forum der en "elite" på ca 20 brukere skal skrive, og alle andre skal sitte på sidelinjen "and just speak when spoken to". En elite, der kun de som har 35 års fartstid som arsenalsupporter og utmerkede skrive- og argumentasjonsferdigheter, får lov til å delta. Du vet, den eliten som vet akkurat hvordan alle andre arsenalsupportere skal oppføre seg.

De brukerne dette gjelder ville sikkert frydet seg om så skjedde, men jeg forsøker nå å tale for breddens sak. Det må gå ann å flytte kvalitet til side en gang i blant, til fordel for humor og forumister som rett og slett ikke evner å skrive og argumentere så godt som enkelte her inne ønsker. Jeg vil mye heller lese et dårlig innlegg i ny og ne, enn å kun lese utmerkede artikler og analyser. Selvfølgelig bør alt holde innenfor rimelighetens grenser, bare så det er sagt!

Dette bør være et sted der ALLE medlemmer av Arsenal Supporter Club Norway kan ytre sine tanker og meninger om vårt kjære Arsenal, UAVHENGIG av kompetanse, ferdigheter og analytiske evner. Et forum som dette bør skape et samhold blant oss Gooners. Slik det er i ferd med å bli nå vil det bare splitte oss. Det brukes mer tid på å krangle om hvordan tingenes tilstand bør være her inne, enn å skrive disse kvalitetsinnleggene folk snakker om.

Så kom igjen, slett, moderer og steng tråder i hytt og pine. Det vil helt sikkert øke kvalitetet på det som blir skrevet, men det vil også drive folk vekk fra dette forumet.

Spot on! Dette var som å lese mine egne tanker!

--------------------
Tipp Tippeligakampene her

- "Is the title over or not? I don't believe so. If everyone is right about the championship, then let's stop, give them the trophy and then start again."
Arsene Wenger
+Quote Post
Tusmo
post Sep 5 2010, 12:05 PM
Post #213

Trener

From: Fræna
Member No.: 21

QUOTE(Tusmo @ Sep 4 2010, 09:41 PM) *

Vil tilføye at jeg fikk en pm fra RP7 der han forklarte saken på en bedre formulert måte, med bakgrunn i forumreglene. Siden han ikke postet innlegget her, tar jeg meg den frihet å poste pm'en her:

Hei Tusmo.

Kan godt tenkes at bolsjevikene kunne skrevet noe slikt og også endel andre diktatorer for den sakens skyld. For min del kunne dette forumet vært drevet mye friere da jeg sjelden lar meg hisse opp over medskribenters rare formuleringer eller personangrep. Enkelte innlegg skummer jeg gjennom og forstår at jeg ikke har mye å bidra med, andre gir meg endel og fører til gode diskusjoner.

Problemet er bare at enkelte henger seg opp i absolutt alt og dermed har vi det gående med uttallige PM`er, krangler og diskusjoner. I sin tid har dette ført til at flere moderatorer som egentlig gjorde en god jobb sluttet. De fikk passet sitt påskrevet så det holdt i flere diskusjoner og navn etc ble offentliggjort. Retningslinjene ble deretter endret og jeg limer inn punkt 8 slik at du kan forstå bakgrunnen for min uttalelse i tråden:

"8.Klager
Dersom du har problemer med andre skribenter på forumet, så forsøk å løse dette ved å sende en personlig melding. Dersom dette ikke hjelper, så ta kontakt med administrator/moderator og forklar problemet. Ved ingen tilfeller skal det opprettes tråder der tema er persondiskusjon ,diskusjon av avgjørelser på utestenging, eller andre handlinger gjort av administrator/moderator i denne sammenheng. Dersom det i slike tilfeller kreves en diskusjon i plenum, så skal slike tråder opprettes av administrator/moderator. Overtredelse av dette vil føre til utestengelse."

Vær gjerne uenig. Skriv gjerne innlegg hvor du presiserer hvordan du ønsker modereringen skal foregå. Det er bare på denne måten vi kan bli bedre og finne en form på forumet som de fleste kan leve med. De som befinner seg i hver sin ende av toleranseskalaen vil nok aldri bli fornøyde, men hvis 95% syns vi har funnet en grei linje så har vi gjort en rimelig god jobb.

RP7

Jeg føler meg iallefall tilfreds med denne forklaringen, og håper at dere andre også gjør det.

--------------------
"Early on, Luis Fabiano scuffed a good chance, then hacked Casillas rather rudely, then Jan squealed as a big spider ran across the carpet. I put the spider in a upside-down glass on the coffee table, facing the TV, in case he wanted to see the game. When Jesus Navas headed in after 33, the spider didn't react to the goal. He didn't jump up to celebrate, so he obviously wasn't a Sevilla supporter, or a Barcelona fan, so at half-time I put him out in the front garden."

-Myles Palmer.

Er i følge Korslundinho: "en møkkasupporter" og "En bortskjemt drittunge"
+Quote Post
arshavin
post Sep 5 2010, 06:16 PM
Post #214

Juniorspiller
**

Member No.: 2475

QUOTE(Tusmo @ Sep 5 2010, 01:05 PM) *

Vil tilføye at jeg fikk en pm fra RP7 der han forklarte saken på en bedre formulert måte, med bakgrunn i forumreglene. Siden han ikke postet innlegget her, tar jeg meg den frihet å poste pm'en her:
Jeg føler meg iallefall tilfreds med denne forklaringen, og håper at dere andre også gjør det.

Ja jøss, har aldri hatt problemer med moderatorene, har aldri blitt moderert en eneste gang her inne og det sier antagelig noe om både moderatorene og meg tongue.gif
+Quote Post
Innbytterbenken
post Sep 6 2010, 08:53 AM
Post #215

Seniorspiller

Member No.: 1669

stallen 2010/2011 er grei nok den, litt tynn i enkelte ledd fortsatt! oj, eller var det feil tråd..... nei, det var visst riktig!
+Quote Post
Skolten
post Sep 6 2010, 11:38 AM
Post #216

Skopusser

Member No.: 2239

Linken under viser stallen vi kan bruke i CL i 2010/2011 sesongen.

http://www.uefa.com/uefachampionsleague/cl...quad/index.html
+Quote Post
arsenalboy1993
post Sep 6 2010, 01:33 PM
Post #217

Juniorspiller
**

From: Linderud, Oslo
Member No.: 1120

Ingen overaskelser der. Håper vi vinner gruppa etter de fire første kampen så vi kan bruker et juniorlag de siste kampene. Både for å gi ungutta erfaring, og for å hvile førstelaget i et ellers tett kampprogram.

--------------------
We follow arsenal over land and sea
We follow arsenal into victory!

- Fabregas joins in, worth a shot? Surely! ohhhhhhhhhhhhhh! Dynamite abselutely dynamite!

- Walcott, the roadrunner is on his way! Arshavin! He's done it ! FOOOOOUUUUUUUUUUUURRR!
+Quote Post

11 Pages V « < 9 10 11
Fast ReplyReply to this topicStart new topic
2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Lo-Fi Version Time is now: 8th September 2010 - 02:13 AM