![]() ![]() |
| Stefan B |
Jul 30 2010, 10:55 AM
|
![]() Assistant Manager ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 20-April 07 From: Drammen Member No.: 1640 |
Haha. Sjekket ut Mertesacker på wikipedia og da hadde noen lagt inn dette:
On the 29th of July 2010, Mertesacker agreed to sign for Arsenal Fc in the English Premier League for an undiscloseed amount and this is subject to a medical due for the 3rd of August. Though he is still on holiday from the South Africa 2010 world cup, he agreed to an undisclosed fee believed to be in the region of 12.5million euros for 4 years. Selvfølgelig bullshit mtp. at det er wikipedia, men skulle jo gjerne ønsket det var sant da! -------------------- Same old Tottenham, always wishing!
![]() Joga Bonito play beautiful |
| Orakelet |
Jul 30 2010, 11:58 AM
|
|
Rutinert spiller ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 4-July 06 From: Eidsvoll Member No.: 1177 |
Haha. Sjekket ut Mertesacker på wikipedia og da hadde noen lagt inn dette: On the 29th of July 2010, Mertesacker agreed to sign for Arsenal Fc in the English Premier League for an undiscloseed amount and this is subject to a medical due for the 3rd of August. Though he is still on holiday from the South Africa 2010 world cup, he agreed to an undisclosed fee believed to be in the region of 12.5million euros for 4 years. Selvfølgelig bullshit mtp. at det er wikipedia, men skulle jo gjerne ønsket det var sant da! tenk hvis bekreftelsen kommer den 4. ? -------------------- Daniel Halvorsen
![]() |
| Stefan B |
Jul 30 2010, 12:05 PM
|
![]() Assistant Manager ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 20-April 07 From: Drammen Member No.: 1640 |
</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Haha. Sjekket ut Mertesacker på wikipedia og da hadde noen lagt inn dette: On the 29th of July 2010, Mertesacker agreed to sign for Arsenal Fc in the English Premier League for an undiscloseed amount and this is subject to a medical due for the 3rd of August. Though he is still on holiday from the South Africa 2010 world cup, he agreed to an undisclosed fee believed to be in the region of 12.5million euros for 4 years. Selvfølgelig bullshit mtp. at det er wikipedia, men skulle jo gjerne ønsket det var sant da! tenk hvis bekreftelsen kommer den 4. ? Da blir jeg meget fornøyd -------------------- Same old Tottenham, always wishing!
![]() Joga Bonito play beautiful |
| Hulken |
Jul 30 2010, 12:56 PM
|
|
Seniorspiller ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 18-August 08 Member No.: 2295 |
Er Ronaldo 7 ganger så god spiller i dine øyne? I mine er Mertesacker en av europas beste midtstoppere og Ronaldo en av de beste angriperne, 10 millioner pund for en spiller som Per er et røverkjøp Vil ikke si at han er 7 ganger bedre fordi de spiller i ulike posisjoner, men viktigere, det er han. Du kan finne mange Mertesackere, men Ronaldo`er derimot, det er ganske få av dem. |
| 1Bergkamp0 |
Jul 30 2010, 03:30 PM
|
|
Trener ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 11-November 07 From: Hamar Member No.: 1902 |
Alternativene til Per virker i følge pressen å være Cahill for over 20 millioner pund og Jagielka til rett under, og det finnes ikke mange Mertesackere i verden, Han er en av verdens absolutt beste hodespillere og stoppere
-------------------- Arsenal <3
The football of the future, now! |
| kellex |
Jul 30 2010, 08:00 PM
|
![]() Rutinert spiller ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 18-May 05 Member No.: 432 |
Haha. Sjekket ut Mertesacker på wikipedia og da hadde noen lagt inn dette: On the 29th of July 2010, Mertesacker agreed to sign for Arsenal Fc in the English Premier League for an undiscloseed amount and this is subject to a medical due for the 3rd of August. Though he is still on holiday from the South Africa 2010 world cup, he agreed to an undisclosed fee believed to be in the region of 12.5million euros for 4 years. Selvfølgelig bullshit mtp. at det er wikipedia, men skulle jo gjerne ønsket det var sant da! Let it be!! -------------------- Thomas Vermaelen, fremtidens kaptain!!
|
| ben lakris |
Jul 30 2010, 10:19 PM
|
|
Trener ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 15-March 05 From: Oslo Member No.: 320 |
Haha. Sjekket ut Mertesacker på wikipedia og da hadde noen lagt inn dette: On the 29th of July 2010, Mertesacker agreed to sign for Arsenal Fc in the English Premier League for an undiscloseed amount and this is subject to a medical due for the 3rd of August. Though he is still on holiday from the South Africa 2010 world cup, he agreed to an undisclosed fee believed to be in the region of 12.5million euros for 4 years. Selvfølgelig bullshit mtp. at det er wikipedia, men skulle jo gjerne ønsket det var sant da! Ja hadde vært fint det,men som du er inne på; hvem som helst kan legge inn hva som helst. |
| Balsnes |
Jul 31 2010, 12:32 PM
|
![]() Seniorspiller ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 18-January 07 Member No.: 1507 |
From Wikipedia to Gods` ears!
|
| 1Bergkamp0 |
Jul 31 2010, 10:15 PM
|
|
Trener ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 11-November 07 From: Hamar Member No.: 1902 |
Let's just pray that your right!
-------------------- Arsenal <3
The football of the future, now! |
| CrazyPoet |
Aug 18 2010, 11:13 AM
|
|
Prøvespiller ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 18-February 07 Member No.: 1572 |
Inn med Mertesacker og Manuel Neuer, så skal vi alle slutte med hylingen!
Dessverre har visstnok Mertesacker sagt at han blir i Bremen. Synd, for han er mye bedre enn prislappen på £10 mill. tilsier. http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Per-M...icle550015.html |
| Verminator5 |
Aug 18 2010, 02:57 PM
|
![]() Rutinert spiller ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 23-July 07 From: Oslo Member No.: 1771 |
Jeg har ønsket meg Mertesacker i hele sommer. Etter å ha sett Koscielnys debut mot Liverpool, blir jeg litt mer tvilsom til at dette er en overgang som er ønskelig for klubben. Både Mertesacker og Koscielny vil spille hver eneste kamp, så jeg tror det ikke er plass til begge i klubben. Koscielny er ment som et førstevalg (det skulle hvertfall overgangssummen tilsi). SELVFØLGELIG trenger vi mer bredde, men jeg syns heller vi bør se oss om etter et tredje og fjerdevalg på stopperplassene, i stedet for en spiller som tar det som en selvfølge at han starter hver eneste kamp. Tredjevalget per i dag er Djourou, og vi kjenner alle skadehistorikken hans. M.a.o et meget usikkert kort. Det jeg mener vi trenger (gitt at Koscielny fortsetter den gode trenden) er en spiller som Wes Brown. En jevnt over god stopper uten noe ekstraordinært ved seg, som er tilfreds med å være tredje valg, og kanskje kan vikariere i andre posisjoner.
-------------------- ![]() He's five foot four, He's five foot foouurr, We've got Arshavin, F*ck Adebayooorr! Tidligere Ade25 |
| MikL02 |
Aug 18 2010, 04:05 PM
|
|
Prøvespiller ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 9-March 10 From: Rakkestad Member No.: 3027 |
Spot on, Verminator! Dog - jeg kunne gjerne tenkt meg et tredjevalg som er hakket vassere enn Wes Brown.
-------------------- "Av alle uviktige ting er fotball viktigst" - The Pope himself.
![]() |
| Verminator5 |
Aug 18 2010, 09:26 PM
|
![]() Rutinert spiller ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 23-July 07 From: Oslo Member No.: 1771 |
Spot on, Verminator! Dog - jeg kunne gjerne tenkt meg et tredjevalg som er hakket vassere enn Wes Brown. Det kunne jeg også tenkt meg, men det er en vanskelig balansegang. Hvor god kan en fotballspiller være, og allikevel være tilfreds med å være tredjevalg? -------------------- ![]() He's five foot four, He's five foot foouurr, We've got Arshavin, F*ck Adebayooorr! Tidligere Ade25 |
| BølerUlf |
Aug 18 2010, 10:22 PM
|
|
Prøvespiller ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 1-January 08 Member No.: 1965 |
Mertesacker er sannsynligvis tapt for oss. Werder slo Sampdoria 3-1 i første kamp og Mertesacker spilte. Mye tyder da på at Werder går videre til gruppespillet. Synd.
|
| Hermes |
Aug 18 2010, 11:08 PM
|
|
Seniorspiller ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 7-August 06 Member No.: 1229 |
Det kunne jeg også tenkt meg, men det er en vanskelig balansegang. Hvor god kan en fotballspiller være, og allikevel være tilfreds med å være tredjevalg? Så lenge det er nok penger i bildet, så er det overraskende hvor tilfredse noen av de kan bli -------------------- ![]() |
| Tapapa |
Aug 18 2010, 11:13 PM
|
|
Trener ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Arsenal Norway Joined: 3-November 07 Member No.: 1894 |
Jeg er veldig godt fornøyd med det koscielny viste i forrige kamp, men kommer det inn en ny mann som er enda bedre og forviser Koscielny til benken så er det bra for laget allikevel.
Arsenal er en toppklubb og det vil forhåpentligvis alltid være glitrende spillere som ikke får spille. |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 5th September 2010 - 03:31 AM |